Helgen

Sex and the City i fredags va sååå bra!! Söt men lite förutsägbar film, men alla skor och kläder! Helt underbara :D Sjukt kul kväll me syrran me :D Blev inget 55an efteråt, alla va sega så vi hitta Andreas och gick hem och snacka skit och garva i min säng (varför slutar alla kvällar i min säng?!?)

Lördagskvällen va grymt trevlig :) Kom igång lite sent så jag va inte direkt klar när Granie och en minut senare Andreas kom, men dom dog väl inte av de :P Asnajs folk och de va så galet länge sen jag va på krogen, så de va riktigt najs :D

I dag har jag verkligen bara sovit (förutom att jag städat såklart då). Grymt slappt, men så ska de va! xD Jag är grymt pepp på att börja gå upp lite tidigare och träna imorrn i alla fall. Och så är Sara hemma i fyra dagar så ska fika me henne och Lisa. Ska bli najs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback