Klassträff hos Annika

Jaa närvaron under klassträffen blev ungefär lika bra som den oftast va i skolan.. Fem av fjorton va där. Men va gör de, vi hade ju treevligt värre ändå tycker jag :D Alldeles för mycket grymt god mat (tacos) och sen helt galet god jordgubbstårta, så jag är absolut inte hungrig i alla fall! Vi kollade på Step Up 2: the Streets som jag velat se huuuur länge som helst. Den va så gryyymt bra och nu vill jag bara ta mig till närmaste dansstudio och shaka loss!! Men det får väl vänta till någon annan gång.. Vi kollade på fotbollen me, men eftersom dom hade lite problem med sändningarna bytte vi till Die Hard. Tror inte jag sett den faktiskt, och jag som trodde jag sett alla. Va i alla fall en kul kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback