Lång dag

Kom hem för kanske en halvtimme sen. Den här dagen har kännts så grymt lång, jag är vekligen inte van vid att kunna göra så mycket på en och samma dag :P Tänkte gå upp vid tio i morse, men jag vaknade redan halv tio (innan väckarklockan ringde!) och va pigg så jag fick en halvtimme extra att sega :) Tränade bodypump på lunchpasset så de va lite darrigt att gå hem sen. Har en viss känsla av att jag typ inte kommer kunna gå imorrn, brukar va så första gången.. Men härligt att känna att man lever! :P

Efter de va de fika hemma hos Sara. Va aslänge sen jag träffa henne och snart drar hon iväg till usa i tre veckor. Helt sjukt. Hon rota fram typ allt hon hade i frysen, så jäkla söt hon :D Lisa va där me och så kom Elin och Calle senare, sjukt trevligt :)

Va tvungen att dra hem och laga mat till min bebis eter nåra timmar och samtidigt blev de ett jävla ringande. Skulle bli bowling me Alma, hennes dude från Norge och så många fler som möjligt. Sen så va dom på Cosmic för upptagna för att kunna svara i telefon på över en timme, jag höll på att bli tokig! Mia kolla uppderas hemsida och dom stängde visst vid 6 och vi ville bowla halv åtta! Egentligen fick man inte boka sporthallen, men Sara tjata lite så de fixa sig, bowling i en och en halv timme, asnajs :D Dags för en partybowling snart me tycker jag :D

Men nu är jag trött så jag ska väl sova snart. Måste upp ännu tidigare imorrn, ska handla me mormor vid tio.. Så nån timme till kan jag ju va uppe, sjukt inldigt att sova tio timmar ju :P

 Sen hoppas jag på sol så jag bara kan dega ute hela dan imorrn :D

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Träningsvärk är jobbigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback