Morden i Midsummer

I morgon kväll börjar Morden i Midsummer! Nu vet ni vart ni hittar mig varje tisdag klockan nio, framför tv:n! De är ju så sjuuukt bra, jag har följt de ända sen jag va alldeles för liten för att egentligen våga se. De är sommar på riktigt :D

I övrigt är mina planer imorrn att ha en sjukt duktig dag. Ska skjutsa lite på mormor, handla lite mat åt mamma, tvätta, borde städa hela lägenheten och så vore de ju fint om jag klämde in lite träning under dagen med (borde ha börjat för läääänge sen. eller aldrig slutat för en månad sen?). Hur det går får ju den som lever se, fortsättning följer. Men jag har blivit så förbannat lat senaste tiden så ha inga stora förhoppningar...

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ska också titta på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback