Nyvaken..

Happ, jag vaknade till liv för typ en timme sen. Hade lite svårt att somna så jag tänkte läsa en bok så jag kunde somna. Men så hade jag valt en thriller som just när jag började läsa blev så spännande så jag kunde verkligen inte sluta..! Jädra bra val, jag låg och läste till fyra och sen tog de väl minst en halvtimme till innan jag somna. Etfersom mina planer för dagen va så fina och bra i teorin ställde jag väckarklockan, ifall jag skulle orka gå upp. Men när den ringde så bara stängde jag av och somnade om. Och jag känner mig så grymt opepp på att va dutkig, skulle helst av allt bara lägga mig och sova och dega bort hela dagen. Men hepp, de går ju inte!

Jag har i alla fall startat en tvättmaskin. En avklarad, bara typ tio grejer kvar då och klockan är redan tjugo i ett. SUCK

Kommentarer
Postat av: REBECCA

godmorgon (:

Postat av: Lena Petersson

Det gäller att läsa någonting som går att slita sig ifrån

2008-06-24 @ 20:44:54
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback