Segdag

Nää, de där me att vakna tidigare och träna mer sket sig totalt idag. Jag sov till halv ett ungefär (eller sov och sov, mina grannar renoverar, svårt att sova till borrljud..) och vaknade och kände att jag vill inte träna! Så nu har jag avbokat alla pass på World Class som jag funderade att gå på och tar helg. Näst sista innan jag börjar jobba, de gäller ju att njuta av ledigheten! Men på måndag ska jag börja igen, gå upp före tolv och träna i alla fall tre gånger i veckan. Det är ju inte för mycket begärt... Men wish me luck, som vanligt vet vi ju hur de brukar gå me mina planer...

Ikväll ska jag på bio me Mia (SATC) och sen blir de nog ett glas vin på 55an, lagom slapp och mysig fredagkväll, ska bli sjukt kul :)

Hepp, nu ska jag diska lite och sen hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du får en trevlig helg=).

Postat av: lol

lol

2011-11-14 @ 15:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback