tv-kväll

Nu har jag plöjt igenom de mesta som fanns på tv denna kväll. Började med Morden i Midsummer, så jäkla bra! Verkligen efterlängtat :D Jag missade premiären av Big Shot på grund av de, men Midsummer går bara inte att missa! Sen blev de två avsnitt av Sex and the City, två gamla. Jag vill se sista säsongen, har missat den helt! Och de kanske är bra att ha lite koll om jag ska se filmen me Mia på fredag. A ja, får väl gå ändå :P Sist men inte minst hann jag me lite mer krim (favvo!) i form av sista halvan av först Criminal Minds och sen Jordan, rättsläkare. Så här mycket tv kollade jag aaaaaldrig när jag fortfarande gick i skolan, de e ju helt sjukt va tid man har helt plötsligt! :P

Nahe, klockan börjar bli mycket! Jag som försöker vända tillbaka dygnsrytmen lite till de normala, de går inte så bra... Speciellt eftersom allt roligt om dagarna händer senare, så varför skulle jag gå upp?? Vi får väl se hur de blir imorrn, jag borde ta mig till stan och fixa lite grejer.. A ja, go natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback