Leeeedig!!

Lång dag i dag. Skulle bli en kort me en del slappistid och kul på kvällen egentligen, men sen när blir någonting nånsin som jag planerar?? Nej, just precis. Aldrig. Städerskan på jobbet sket helt enkelt i att komma till jobbet i dag, och inte hörde hon av sig heller (igen) trots att jag ringt henne ett par gånger och lämnat meddelande och allt. Så jag måste stanna kvar så vi får några rum städade i alla fall, de va massor att göra i dag. Kom därifrån runt halv fyra, så skulle börja laga mat nästan direkt när jag kom hem vid fyra för vi skulle på musikal.. Suck, jag orka inte..!

Som tur va hade mamma tänkt om lite :) Hon tyckte vi skulle äta på stan och ingen protestera, så så blev de. Vi hamnade på BQ och beställde plankstek allihopa. Ät inte BQs plankstek! Den va hur seg som helst. Mia fick ont i tänderna av allt tuggande, jag spotta ut halva igen för de inte gick att svälja och mamma kunde inte ens skära i sin. Men men, lite mätta blev vi i alla fall, så vi gick vidare mot konsert och kongress och hair.

Eftersom det blev en längre dag än jag tänkt så kände jag hur tröttheten slog till precis innan musikalen skulle börja. Inge bra! Jag kände mig skitseg och såg typ inget på grund av lång person framför hela första delen. Känndes inte allt för bra, tyckte sjukt synd om mamma, hennes dryga ungar bara klaga :P Men jag blev mycket piggare och bytte plats me mamma under pausen så sen blev de faktiskt ritkigt bra :D Klart sevärd i alla fall. Men jag vet inte om jag hade gått om jag varit tvungen att betala själv.. Grymt dyrt! :P

Nu ska jag väl bara fördriva lite tid me tv eller nåt annat intressant innan jag tänkt sova rätt skapligt för att inte sova bort hela dan imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback