Måndagen..

Första dagen på veckan avklarad. Har mest jobbat. Eller kanske borde skriva städat. Ja, jävlar i mig va jag har städat på jobbet idag. Behövdes liksom både här och där och de blev jag som gjorde de. Men nu är de så fint så fint :) Däremot blev de skäll idag, en hel del skäll så de va inte så jävla kul i början... Blev lite bättre sen i alla fall :) Bara en jobbdag kvar nu innan massor ledigt

Jag har massor planer för alla mina lediga dagar nu den här veckan :) Blev ju inget alls som jag ville förra så nu ska jag se till att de inte blir så igen! Imorrn blir de musikal, Hair me mamma och Mia. Sen blir de även fika, äntligen träffa min pookie,  massage, halloweenfest, middag hos pappa och lite så. Måste även hinna me lite duktigt städande hemma, men de känns som de kommer liiiite sist i prioriteringen just nu...

Vad ska man vapå halloween egentligen? Nåt bra förslag? Häxa, vampyr eller djävul, de är ju alla. Men då slipper man ju i alla fall köpa sig nån fånig kostym. Sen såg jag lite bilder på amerikanska kändisar. Där kan man ju liksom klä ut sig till vad som helst, de måst einte va nåt läskigt. Så mitt nyaste finfina bästa förslag är att jag är ägg och Andreas är bacon (yes, jag har snott idén rätt av från Gwen Stefani och Gavin), tyvärr verkar han inte så pigg på de bara. Men visst vore de bra? Lär ju garanterat inte va nån som är utklädd till samma i alla fall :)

Hepp, nu kanske jag borde sova. Klockan piper vid fem imorrn!

Kommentarer
Postat av: Lotty

HAHAHA ägg och bacon.. den var ju asbra ;p jag funderar på Pippi Långstrump eller Prinsessa.. och tänkte att nicklas ska få klä ut sig till lastbilschaufför.. Han brukar ju göra det :p

Postat av: Lena Petersson

Katt kanske?

2008-10-28 @ 17:38:26
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback