Oups!

Jo, de verkar ju nästan som de vore bäst att lägga ner de här. Helt och hållet. Har inte skrivit sen i sommras. Jag hinner ju inte riktigt med..! Fast ja, nu gör jag ju de egentligen. Jag har väl bara för mycket annat att tänka på för de mesta.

Och för tillfället vet jag inte riktigt vad jag skulle skriva om. Jag har inte gjort nåt vettigt alls på två dagar, bara degat framför tvn och datorn och bråkat me min familj.. Lite tid me pookie me, de enda vettiga :)

Imorrn ska jag jobba. Kväll så klart, de är ju lönehelg.. Suck.. Ska ju egentligen va ledig nu när jag bara jobbar halvtid så de känns lite surt, men men. Jag kan väl behöva lite mer tid på jobbet. :P Jobbar söndag me, så vi får väl se va de blir av lördan..


Hmm, jag hade en idé att jag skulle sluta klaga så mycket på allt, de går inte så jävla bra me den!  No shit!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det är svårt att inte klaga ibland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback