Så va helgen över.... igen!

Happ, klarat mig igenom en busy busy söndag me segomorgon och massor att göra på jobbet. Men de gick bra, riktigt bra nästan, chefen höll sig borta, så de blev ju inget skäll i dag i alla fall :D

Ny vecka. Jobb i två dagar till, sen ledigt i fyra. Gött :D Halloween i helgen, ska va utklädd på saras fest på fredag. Till vad får dom som kommer se.. ;)

I helgen då... Jag har suttit hemma och glott åt helvete för mycket den här veckan, så jag höll på att börja klättra på väggarna eller gräva ner mig nånstans. Mitt katastrofala mood räddades på lördagen av mys och kolla på grey´s me min älskling. Sen så jobba ju han helg, så jag hamna på krogen me syster yster för tt undvika att sitta hemma och slita mitt hår under natten. Blev riktigt okej, lite lagom sådär :)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Länge sedan jag klädde ut mig till någonting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback