Stan

I dag har jag varit på stan me korven (a.k.a. min syster). Jaa, klockan är inte ens två än, men vi är redan tillbaka! :P Jag skulle inte shoppa. Jag skulle försöka hitta ett par skor att ha på jobbet (dom jag brukar ha gick sönder igår) och mia skulle köpa en present till en kompis. De va allt. Men de blev inga skor (hitta inga bra som passa) utan istället blev de ett linne och en stor myströja. Dessutom har jag köpt lite viktiga delar till min halloweenoutfit så nu jävlar är de på gång! :D Vet inte om de blir vääääärsta men jag är i alla fall utklädd och kommer och det är mer än vad jag tänkte på väg till bussen till stan.. :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du var inte förbi DNAsko och kikade?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback