Oplanerad mysfrukost

I går skulle jag ääääntligen fixa ny mobil och fungerande simkort (trodde jag, hade han ju sagt på måndagen). Men när jag kom till phone house va han tvungen att ha en underskrift av mig och sen ett godkännande för att flytta mitt nummer. De kunde ta fem minuter, en halvtimme eller sju timmar så jag fick helt enkelt hitta på nåt annat. Tänkte då ta mig en latte och en scones på espresso house, men de blev en hel frukost me äppeljuice och tre pålägg på scones. Mer för mindre pengar, hur bra som helst :D Äppeljuicen va grymt god me. Ska nog bli min nya grej istället för vanlig fika de där :D

Sen fick jag även ut mobilen till slut, godkännandet kom fort. Däremot skulle numret inte komma till de nya simkortet förrän nästa onsdag! Åtta dagar till utan mobil trodde jag! :O Men sen satte jag in simkortet i nya mobilen och då hämtade den väl om inställningarna så de gamla funkar jättebra som kontantkort nu :) Och min nya mobil är så fin och bra! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback