Rent och fint

Jaa i dag på min lediga dag sov jag först bort halva dagen. Tror jag vaknade till liv vid halv ett och att sova så länge va verkligen jätteskönt och otroligt behövligt. Känner mig grymt utvilad för första gången på länge! Tog en minipromenix och bokade tid för att slinga håret bättre och hämtade ut min cykel som haft punka i några veckor, så ikväll kan jag cykla till dansen utan att se ut som en kamel på andreas jättehöga cykel..! Sen drog jag ut en köksstol (vi har inga utemöbler än) på vår lilla uteplats och satt och njöt lite i solen innan jag fick ett ryck och städade vår lägenhet som varit åt helvete för skitig i nån vecka eller så. Så nu ser de i alla fall inte ut som en katastrof, grymt skönt att få det gjort. :)

Pookie kom hem och hann kasta i sig lite pastasallad (med fetaost, grymt god om jag får säga de själv :) ) innan han drog hem till sina päson för att fira sin pappa. Jag skulle egentligen följt me, men jag har ju dans i dag och de känns som jag behöver va me på dom få lektionerna som är kvar innan uppvisningen.. Blir bra me lite träning me, behöver jag verkligen! :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag får också köra ut en kökstol på balkongen.. Fast den är i skugga hela dan, men skönt o sitta ute lite ;p

Postat av: Anna

Har ni inte heller några utemöbler? Ja vi har väl sol typ tre timmar i alla fall, inte länge, men nåt iaf! :)

2009-05-01 @ 11:00:40
URL: http://anniiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback