Augusti!

Hej! I dag är de redan den tredje augusti!! WTF?!?! Alla säger att sommaren är slut men jag har då inte märkt att de ens varit nån... Har varit ute i solen en dag tror jag, blir lite så när jag bara jobbar hela tiden... Men jag hoppas på fint väder nu i augusti istället så jag får lite sommar me :)

I lördags blev de grymt kul kväll. Sjuk, men verkligen rolig :) Först va Emeli, jag och Sara hemma hos Sara och drack lite vin, sn blev de klubb s2. Där va rätt tomt och mest gamlingar (hittade några som jobbar me min mamma som sen hänge me hela kvällen haha!) så vi drog in till stan och sliver. Där hittar jag pappa och Lisa (haha!) så tar en drink och dansar lite me dom, riktigt trevlligt faktiskt. Sen va de dags att gå hem. Blev rätt kort eftersom vi va kvar hos sara så länge, vi hade ju så kul!

I går gjorde jag typ inget, låg hemma och dega, men sen åkte vi ut en kortis till Andreas föräldrar och fikade. Hann me ett Grey´s innan läggdags me :) Snart är vi igenom säsong fyra! Idag är de jobb på Thai Coconut, både lunch och kväll. Så blir inte mycket skoj som händer, ser ut så fram tills på torsdag och sen åker vi till Sthlm på fredag :D Och jag lyckades fixa ledigt på kvällen när Andreas fyller år me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback