I belive in miracles

Har haft den där loka-reklam-låten i huvet ett tag nu. Värsta bra, skulle vilja ha den, men i deras version, och den finns ju ingenstans! Ja ja får väl gå runt och sjunga för mig själv, de är ju rätt version i mitt huve iaf :D

Idag har jag varit ledig och enda lediga dagen på helva veckorna har som vanligt gått hur fort som helst (spooooola tillbaka för faaaan jag orkar inte jobba imorrn!) och jag har som vanligt inte gjort många knop. Eller förresten. Jag har ju städat, gjort den där taco-pajen och haft myspys me pookie, himla fint de! :) Fast de känns som jag bara sovit hela dagen haha :P Kan behövas ibland de..

Okej, ny vecka imorrn, planerna ser ut så här: Jobba som faaaaan varenda jävla dag som vanligt, försöka få ledigt fredag kväll, Andreas mamma fyller år så vi ska åka dit och jag dör om jag inte får en enda kväll ledigt. Ska försöka ta de lite lugnare me all städning och matlagning och göa lite roligare grejer i mellan passen istället, och så boka den där tiden på paus! och frisörtid! och gå ut me alla tidningar och kartonger och skit som håller på att ta över vårat kök fullständigt!

Sen så tänkte vi skaffa gymkort me :) Kommer säkert gå lika fint som de där me att skaffa oss nya springskor, användna två gånger vardera hahah. Men vi ska göra ett seriöst försök :)

Nahe, nu blir de 2½ men!

Kommentarer
Postat av: Lotta

I belive in miracles, where you are, you sexy thing.. :p hihi, den låten gillar jag med ;)



Det där med att gå ut med kartongerna låter ju som en jävla bra idé, kanske något man borde ta efter.. Fattar inte varför man får så mycket sånt för att man har flyttat hemifrån mamma o pappa.. De har ju aldrig de problemet.. :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback