Då va helgen slut igen då..!

Helgen har gåt så fort! Dema på coop, gick helt okej. Sen va de hem och laga mysmiddag innan jag drog sara och förfesta, sen stan och kolla på alla studenter. De va grymt kul! Hitta Mias klasskompisar, grek, Mimmi, Rubina och massa fler, askul kväll!

På lördag va de bara att pallra sig upp igen för då skulle jag servera på Danielas (Nicoles syster) bröllop me Christine från jobbet och Matilda. Va lite rörigt bitvis, men vi löste allt så det gick väldigt bra :) Jättefint mysigt bröllop!

I dag har jag jobbat som vanligt, innan dess bara sov jag som en sten :P

Ska jobba tidigt måndag och tisdag, sen är jag leeeedig leeeedig onsdag, torsdag, fredag och lördag. Helt sjuk!! Ledig i fyra dagar!! På onsdag är de dansuppvisning och fira mormor, på torsdag ska jag och Andreas shoppa i Sthlm och på fredag ska midsommar firas på något sätt som inte riktigt är planerat än. Blir en grymt bra vecka känner jag, ska hinna me att fixa lite hemma me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback