Dags för jobb igen..!

Go morgon! Ska jobba på motellet ikväll som vanligt. Ser inte direkt fram emot de, har haft så underbara lediga dagar, men de är ju bra att jobba lite me...  Hoppas på att de inte blir allt för vilt eftersom jag känner mig smått seg sen igår... Började me att försöka mig på att mixa lite drinkar hemma så vi blev smått sena (som vanligt) till Annikaa inflyttningsfest. Väl där så däcka hon en halvtimme senare men de va rätt mycket annat intressant folk ;) Vi drog till stan istället och hitta Angelica, Krompan och Micke. Vi hamna på NH och tdär blev de röjj som fanken på dansgolvet :D Sjukt najs kväll :D

I fredags förresten! När jag va hemma på lunchen så hitta jag i sista minut ett par skor på hm.se som jag beställde. Dösnygga om jag får säga de själv! :)


Och efter jobbet på Coop så handlade jag lite och då hittade jag den här. Va ju bara tvungen att pröva och den va ritkigt god faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback