Demo på coop X-tra igen :)

Go morgon! dansuppvisningen i går kändes som den gick väldigt bra faktiskt :) Blev inte så många fel som jag trodde de skulle bli och publiken va skitpepp :D

I dag ska jag köra demo på coop X-tra igen :) Den här gången är det sias världens glass, så måste nog försöka smaka lite själv me ;) Hoppas jag får stå där det är lite varmare den här gången, va ju totalt nerkyld sist! Jag ska i alla fall ta me mig en massa tröjor för säkerhets skull :)

Det är ju studenten idag!! Kan verkligen inte fatta att de va ett år sen jag tog studenten...!! Alla år senaste tiden känns ju som dom gått rätt fort, men de här är ju heeeelt sjukt! Så mycket som har hänt..

Stackare i år fick ju en massa regn på sig tidigare :/ Men hoppas vädret blir bättre :) Måste ju ut ikväll och kolla på alla mössor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback