Go morgon!

Tvättiden lyckades jag ta mig upp till (go anna!) måste erkänna att jag inte trodde de själv, somnade åt helvete för sent igår.. Mina händer är i dag inte så såriga eller torra och gör inte så ont, men dom är väldigt rödflammiga så jag håller på å dränker dom i alla möjliga krämer så det förhoppningsvis har gått ner lite till kl tio! Jag kan ju inte komma till ett nytt jobb och visa upp två händer som inte ser riktigt kloka ut. Det jobbiga är att det nu sitter på utsidan så de är svårt att dölja.. Ja ja, får väl hoppas de går bra så jag får ett bra omdöme och fler jobb där :)

Ska slänga tvätten i torktumlarn snart, försöker pilla i mig lite frukost så länge, men de går sådär måste jag nog erkänna... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback