Imorrn är de första dagen..

Japp då är kvällen på Motell Filbyter avklarad och imorrn blir första dagen på mitt nya jobbs om demonstratör! Först blir de Wasa Solruta och de känns jättebra att den ligger först eftersom den affären verkar ha allt fixat, säljaren hade stenkoll och varit där och fixat i förväg och han kommer även va där imorrn. Blir en trygg start :) Kan bli lite rörigare på fredag me chiquita, men då har jag ju redan klarat av en dag så jag kanske känner mig lite säkrare. Dessutom är det en lättare produkt att hantera, de ska nog gå bra! :)

Spännande spännande så jag kommer nog få svårt att sova, men jag ska göra ett seriöst försök, för jag måste gå upp jättetidigt och tvätta imorrn, vi har inga rena underkläder kvar... Vi tvättar för sällan! haha. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback