Kul helg :)

Halloj! Har varit skitkass på att skriva nu igen, men de har varit så fullt upp hela helgen så jag har verkligen inte hunnit...! I fredags va de hem, färga mias hår, plocka lite grejer och försöka vila upp mig lite inför lördagen. Jobbade åtta till fyra och sen kastade jag mig hem för att fixa både lägenheten och mig inför inflyttningsparty på kvällen. Blev grymt lyckat, va skitkul :D Sen jobba jag på söndan igen.. På kvällen rösta vi, käka pizza och myste lite innan de va dags att sova för att gå upp och jobba igen...

Imorrn jobbar jag tidigt, sen är de frallan på kvällen! :D ska bli skitkul att se :) Borde egentligen hänga på stan hela dan för de kommer tydligen hända massor, men ska va hemma och invänta millan som glömde sin halsduk här. :)

Ska se om jag letar rätt på min kamera, tror de finns rätt fina bilder från i lördags i den hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback