Lunchpaus

Hej! Är hemma en liten stund för jag har lunchrast från coop extra och de är ju så nära så kändes smartast att åka hem och äta :) De gick bra igår, även fast dom inte hade allt för mycket folk så de blev väl inte jättemycket sålt. Men några som köpte i alla fall som inte tänkte de först :D I dag är de chiquita smoothies som gäller, så jag har på mig en jättesnygg (inte!) gul tröja och delar ut smoothies. Står mittemellan kyldiskarna och frysdiskarna så de är svinkallt! Hoppar runt lite på stället för att inte frysa ihjäl, så de funkar i alla fall :) Går bättre idag att få ut smakproven, men säljer inte så mycket.. Dom som smakar gillar de i alla fall, fast jag förstår fortfarande dom som absolut inte vill ha, de är ju gratis! :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är underbart med lite gratis mat när man är och handlar ju :D jag kom precis hem från Ica och dom hade BÅDE pannkakor och proviva juice :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback