Midsommardagen

Go morgon! (eller nej, jag har faktiskt varit vaken i snart två timmar...) I dag är Andreas och jobbar till två-tre så så länge hade jag tänkt att sysselsätte mig med diverse saker. Men mina händer är totalt sönerkliade och bara rinner så jag blev less och vill inte... :( Har i alla fall skickat iväg några jobbansökningar :)

Ska till farmor så fort han kommer hem och äta jordgubbstårta. Därefter fortsätter vi våran berg-tour och åker till hans föräldrar där även hans morbror och kusin och lite annan släkt befinner sig. Ska bli trevligt :)

Men innan klockan blir två ska jag hinna me att duscha, fixa håret (om jag orkar), måla om naglarna, våttorka golvet, plocka disk. Helst ska allt va gjort innan två. Jag gissar själv på att jag hunnit duscha och kanske målat om naglarna tills han kommer hem :P Jag är så slö! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback