Mycket på jobbet!

Hej hopp! Kom nyss innanför dörren. Blev kvar lite på jobbet som vanligt eftersom sigge jobbar kväll och han klarar sig inte så bra själv så va tvungen att fixa lite åt honom först. Och hjälpa Gittan me papper och posta ett paket. Jees :P Men äntligen hemma :) Blev smått stressigt när jag va själv ute i kassa och de rullar inte två bussar typ samtidigt utan förvarning. Tur att Sigge kom inhoppandes mitt i de :) Och sen kom ett gäng me tyskar som hade reserverat, men de va ju igår så de visste vi inte heller om och hade ingen plats. Sen skulle jag prata tyska me dom, engelska me nån som inte visste att jag kan tyska och sen mitt i de kom de en svensk. Blev liiiite rörigt att byta mitt i hela tiden! Men de gick finfint till slut allt i hopa :)

Just nu ska jag bara ta de lugnt och vänta på Millan som glömt sin halsduk här. Sen blir de lite mat me pookie innan vi ska kolla på Frallan, kul kul :) Borde ringa min pappa eller min farmor me, men ser nog dom där och orkar inte så skit samma... haha jag är så lat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback