På jobbet...

Go morgon! (eller ja, morgon och morgon, har ju redan varit uppe drygt tre timmar så känns inte som morgon längre) Är på jobbet, men tänker nog ta de ganska lugnt i dag. Jobbade som en bäng igår och jag ska va ledig imorrn så har ingen lust alls att slita i dag igen. Så jag gör de jag ska men inte så mycket mer kanske :)

Ska försöka pallra mig iväg till gymmet i dag efter jobbet. Har inte tränat på evigheter, dansen har ju till och me slutat. Så måste komma igång nu, Andreas har ju börjat springa! Då kan ju inte jag va potatis, så nu jäklar :) Dansträning ikväll med inför uppvisning i trägårn imorrn, sådär jättesent igen haha, men i år har jag ju ingen student att gå upp till dagen efter så känns rätt lugnt ;)

Frallan i går! Blev grymt imponerad, för en av koreografierna som jag tyckte va snyggast hade min syster gjort! Va duktig hon är :D Sen är ju alla i hennes klass grymma på att koreografera och skitduktiga dansare så skitkul att se :D Ettorna syntes de ju viss skillnad på men dom blir väl bättre förhoppningsvis ;)

Nahe, om jag skulle försöka jobba lite då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback