Shit!!

Min lediga dag!!! :D :D :D
Tänkte sova skitlänge, men vaknade av väckarklockan när Andreas skulle upp vid nio och kände mig värsta utvilad, så lite bra att gå upp vid tio. Kom dessutom på att jag inte har hört av mig till butiken jag ska va i imorrn och dema :O :O vilket man ska göra minst tre dagar i förväg så jag måste få tag på min kontaktperson!! Han skulle komma efter tolv så får försöka senare :)

Annars så ska jag dra till stan me Almo, handla lite mat på vägen hem inför helgen, har tvättstugan ikväll (kul kul) och dansuppvisning! Vi är "förband" åt Kevin Borg ikväll haha. Så ska dansa i trägårn kl tio i kväll, tur att jag börjar sent imorrn!

Nahe nu ska jag ta tag i lite saker innan jag ska ringa och väcka Alma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback