Strul

Hellu! Dags att gå till jobbet igen om en tre kvart ungefär. Gick upp skapligt me älsklingen som också jobbar sent i dag och har ringt och tjatat på folk, även fast jag är ledig :P Dom ska rengöra fläktar hos oss, men föreslår aldrig en tid som vi kan. Man fick lämna ifrån sig en nyckel annars kl 7.15, men då har vi ju börjat jobba båda två så de funka ju inte heller. Sen så ska jag ju demonstrera idag och imorrn. Det som är imorrn med wasa är nemas problemas, fick tag på dom i måndags och allt va ordnat. Men säljaren på chiquita visste inte ens om demon och mejeriansvariga på coop är ta mig fasen omöjlig att få tag på, har försökt i tre dagar nu så nu har han fått mitt nummer och jag hoppas verkligen han ringer upp snart. Har dom inga produkter måste ju jag ringa och fixa ännu mer och jag har ett jobb att sköta me..! Ja ja, de löser sig förhoppningsvis. Demon stog me i deras senaste reklam, så butiken måste ju ha koll på att den ska va i alla fall :)

Annars rullar de mesta på fort som fasen känns de. Jobbar och sover är typ de jag gör och mina händer tappar allt mer skinn, gör rätt ont i några fingertoppar, men de är inte så farligt som de va innan jag hittade laxkrämen i alla fall :)

Men men, måste göra mig i ordning, de började just regna och då vill inte jag cykla till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback