Haaard work work!

Jag borde verkligen sova nu. Eller egentligen borde jag ha lagt mig nyss. Men jag måste bara dricka te först, min hals gör ont :( jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Ska jobba som en bäng i tio dagar till, min nsta lediga dag är nästa lördag. Våra chefer ska nämligen åka bort :D Så nu ska Christine och jag jobba jämt, så de kommer säkert gå jättebra. Känns lite jobbigt att ha så lite ledig tid bara :P Men men, dom är ju bara borta knappt två veckor..

Annars är de bara så sjuuukt najs att bo me min älskling :) Jag tycker de är så härligt att komma hem varje dag, till honom och inte till mamma och Mia. Och så är de ju bara ett stort plus att våran lägenhet är så fin, och de blir mer ordning på sakerna för varje dag som går me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback