Asgarv!

Hahaha, jag tror jag bor ihop me världens knasigaste! Och att jag är sjuuukt trött och seg gjorde ju inte de heal tråkigare.. Att man kan ha så kul när man äter lite mat! haha

Har haft värsta danshelgen :) Uppvisningen va lång, seg och smått kaotisk. Fast rätt kul me :) Sen workshopen i går va så grymt kul! Kändes så sjukt bra i kroppen igår. Gör lite ont i dag, men mest bara skönt även fast jag går som en mupp. :P Tacos och myspys framför tvn hela kvällen me min älskling i lördags me, lovely :)

I dag har jag varit jättetrött och seg hela dagen, ska sova tiiiidigt och sjukt länge. Andreas har varit dutkig och diskat och jag har tvättat så de börjar nästan se lite bra ut här me, även fast de är tvätt typ överallt! Hinner ju inte torka nåt på två timmar... Men nu har vi underkläder igen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback