Bloggläsning

Jag har börjat läsa rätt många bloggar. Eller, inte sådär galet många som en hel del andra säkert gör, men betydligt fler än jag gjorde innan! Rätt kul faktiskt och de har ju faktiskt gjort att de blivit lite bättre fart på den här me :D

I natt sov jag grymt lite, typ fyra timmar tror jag. Hade ju dansuppvisning och sen danslektion så kom välhem vid halv elva och då måste jag ju äta lite, duscha och varva ner. Tror jag somnade halv ett och redan halv fem ringde väckarklockan, jag skulle jobba tidigt idag. Men jag va inte alls så seg om jag trodde! Tur att jag jobbar sent imorrn, annars hade de nog känts värre då... Dagen har gått jättefort och de har gått allmänt bra på jobbet, dessutom har jag varit lite duktig och fixat lite :) Borde va ännu duktigare och städa lite inför lördag och kanske koreografera nån dans så ja har lite på lager om jag ska va vikarie mer, men jag oooorkar inte! Segheten börjar väl komma nu och jag har precis sovit en timme så känner mig lite yrvaken, men de är väl bara att rycka upp sig lite!

Hm, ska jag pallra mig iväg på dansföreställningen ikväll? Måste ju i å för sig ändå dit och leta efter mina skor på Saga som jag glömde där igår... Morr!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hihi, jag har med börjat följa bloggar med bloglovin. Underbart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback