Blond igen!

Kom nysss tillbaka från frisören. Har blekt en massa tunna slingor i övre håret så nu ser jag inte ut som en tigerkaka längre :D Blev rätt nöjd faktiskt, betydligt bättre än innan och de blev väl ungefär så bra som de kan bli.. :)

Nu är de nagellacksmålning, kjolklippning, hårstyling och annat fix inför kvällens dansuppvisning. Hoppas de går bra, känns inte som nåt sitter sådär jättebra, men de löser sig nog! :) Sista lektionen inför uppvisningen me FU me, viktigt viktigt och jag hoppas jag inte är för borta i huvet så de går bra där me och jag får stå kvar på min plats..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Yeahy, välkommen tillbaka till blondieklubben :D

Postat av: SANNA

det är snyggt med blondt, har det själv :P

2009-05-06 @ 23:05:17
URL: http://sannapauliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback