Bra dag i dag :)

Fort farande rätt kass i halsen, men i övrigt känner jag mig pigg :) Jobbat några timmar som vanligt. Gick riktigt bra. Pratade äntligen me Gittan om att jag har ett jobb till och ska nu gå ner till tre dagar i veckan sön - tis som förut, hon va rätt snäll och de mesta funka bra allmänt bra :)

Den hade jag linser i dag för först gången på ett bra tag. Har glömt bort helt hur bra man egentligen ska se och jag tror de börjar bli dags för mig att börja ha linser jämt, jag ser så sjukt dåligt utan... Jobbigt, men mindre huvudvärk för mig. :D

Blev att hämta grillen hemma hos mamma som dom inte ville ha längre och grilla hos oss igårkväll, mys pys va de. Borde verkligen grilla oftare och va mycket bättre de gick me riktig grill och ingen sketen engångsgrill! :P

Ska kolla på tv och dega hela kvällen me lite apelsinkrokant, gött :)

Kommentarer
Postat av: granberg

Gött att hon inte fick damp och Mördade dig då hade ju jag fått flytta ihop me andreas:P Skittrevligt med grillning och det måste göras oftare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback