Heeeeeeeelg!!!! :D

Äntligen är helgen här!! Jag ska faktiskt va ledig både lördag och söndag så det blir riktig helg för mig me :D :D Händer ju inte allt för ofta :P

Jag har rivstartat med att gymma me Emma, handla mat på maxi, hem o laga mat och nu storstädat i princip hela lägenheten. Ska bara vänta på att golvet i hallen torkar så jag kan gå där och lassa ur grejerna i vardagsrummet innan jag ska ta de me :) I kväll tänkte jag pimpla vin, måla naglar och snacka skit me Emma hela kvällen. Men jag har inget vin hemma och hon kör bil hit så vinet skippar vi :P Men några naglar blir de ju inte målade om hon inte kommer hit snart heller, undrar vart hon tog vägen...

Imorrn ska de bli Sthlm, shopping och Bounce!! :D Tänkte köpa mig en sån där adidasjacka som alla har så jag slipper låna varje gång vi ska ha de på dansuppvisningar.. Nån som vet vart man får tag på en snygg i lite rolig färg? Sen är den stora frågan om vi ska stanna i Sthlm och kolla på en dansuppvisning till (som min dansgalna syster och hennes minst lika dansgalna vänner ska göra) eller om jag ska fixa ihop ett litet party imorrn och dra hem tidigt... Hmm, svåra val! Beror nog lite på hur de blir me Örebro på söndag, har inte hört ett knys från Andreas om de på ett tag... Måste fråga! Men är rätt partysugen så de lutar just nu åt party, får ju se va Sara säger me :)

Hepp, dags för vardagsrummet, sen är de så fint här :D Bara halva de där en vecka gamla diskberget kvar sen då... Både Andreas och jag har diskat en del, men fortfarande är de disk överallt!! Vi har blivit för upptagna båda två, hinner inte me sånt där längre :P Hm, om jag skulle boka en tvätt-tid me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback