I dag hade jag visst dansuppvisning!

Halli hallå. Riktigt bra dag på jobbet i dag :) Jobbade på och de gick allmänt bra, inte ena minsta skäll :D

På bussen därifrån vid typ två ringer en i min dansgrupp och säger att vi har dansuppvisning på gyllentorget vid halv fyra. Så jag dansa i kläderna jag hade på mig till jobbet. Inte världens bästa skor, men de funka :) Va rätt kul faktiskt :) Sen blev de fika me Emma Pemma på Espresso House men det blev kortvarigt för jag va så jääääkla trött! :P

Somna som en sten när jag kom hem, älsklingen va duktig och fixade mat och greja :) Blev lite av den överblivna pajen till efterrätt. Pookie drog till stan för att dricka lite öl me sina polers så jag blev all alone i kväll. Har koreograferat lite så jag är beredd att vicka lite och nu slöar jag bara framför tvn, ska stanna här tills de är dags att sova :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback