Jag tror jag är förkyld

Go morgon! (jaaa, jag vet att klockan är över ett men för mig känns de fortfarande som morgon. Jag vaknade faktiskt vid elva, men eftersom karlar är svåra att väcka och min kära sambo inte vaknade till liv förrän nyss så har jag legat kvar och degat.) Härlig dag i dag :) Ska bara ta de lugnt och vila ut. Eller ja, farmor kommer hit och fixar lite gardiner och vi ska på mias dansföreställning ikväll, men det är ju bara kul :)

Andreas är ju hemma och är sjuk igår och idag. Jag brukar inte bli smittad av hans små tvådagars-sjukdomar, men jag har jätteont i halsen och huvet och känner mig risig så jag kanske är smittad :( Ska dricka massor te så jag förhoppningsvis känner mig bättre till imorrn då de är dags att jobba igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback