Ledig idag

Enda lediga dagen på hela veckan och de känns grymt bra. Tog mig upp vid tio och kollar på nyhetsmorgon (eller efter tio är de väl egentligen), tycker de är värsta mys :)

Ska plocka lite här hemma, de behövs, sen baka muffins för Madde kommer hit efter fyra så då ska vi dricka kaffe och äta muffins tills vi mår illa ;)

Mobilen ringde för kanske en timme sen. Från ett företag som jag sökt jobb hos för lääänge sen, kom inte ens ihåg de knappt haha. Men jag är inbokad att jobba som butiksdemonstratör två dagar vecka 23. Ska bli sjukt kul :D Hoppas de går bra så jag får massor uppdrag så kan jag dra ner på hur mycket jag jobbar på restaurangen. Visst, det kan vara lite matlagning på de här med, men int alls lika mycket blött tror jag, så klart bättre :)

Sen ringde kocken på mitt jobb!! Han sjöng tingeling tingeling och undrade om allt va bra, va visst bara de han ville! haha, tror dom har för lite att göra.. :P

Nahe, om jag skulle leta upp nåt att äta kanske... Orkade ingen frukost så börjar bli lite hungrig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback