Mina skor är tillbaka!!

Gick och kolla på dansuppvisningen me Sara, och in på saga hoppa även Mia in. Va rätt kul uppvisning, även fast ljunkans elever kanske inte är så tekniskt kunniga så är ju danserna kul att kolla på i alla fall, tvärtom mot FU, dom är skitduktiga men lite för moderna och djupa och så så jag fattar inte ritkigt :P

Va jäkla tur att jag gick dit för mina skor kom till rätta! Va nån som hade hittat dom och lagt dom i en påse i kassan så nu kan jag andas ut lite, bara vantarna jag måste leta efter på kulturskolan me. (hade lite för mycket grejer att hålla koll på igår så dom hamnade lite överallt :P)

Jobbar kväll imorrn... Kommer nog inte bli tråkigt i alla fall för vi har massor extra beställningar! Tur att Christine jobbar me så de funkar som de ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback