Seg i kroppen

Vet inte riktigt va de är med mig, men i några dagar nu har jag känt mig helt seg, allmänt halvförlamad och halvdöd i hela kroppen och i huvet. Kan inte tänka kalrt, inget går fort och kroppen vill inte röra sig. Lustigt de där, vet inte alls va de kan bero på! Brukade skylla lite seghet på pollen, men de här är meeeer än så! Trött borde jag ju inte va heller tycker jag..

Smått kaotiskt på jobbet (igen!) som vanligt. Men de löser sig nog, skönt att christine ska få lösa de där och jag slipper, jäkla röra.. Hela den här veckan ska jag bara ha dans i huvet tycker jag, men de vill liksom inte fastna där! Kommer nog snart :)

Dansveckan för mig:
  • Sista danslektionen me Street Dollz idag innan uppvisning. Kommer jag ens kunna va me på uppvisningen? har inte varit me på jättelänge och vet INGET om vad som ska hända.
  • Onsdag. Uppvisning (?) på Sagateatern kl 19.00. Kom och kolla in oss!
  • Onsdag, sista danslektionen med streeten innan uppvisning. Jag är helt bortkollrad och ha rjag inte fixat till de tills den här lektionen får jag stå längst bak, i båda danserna!
  • Lördag. Uppvisningen med F.U. Jag hänger på Forumteatern från kl 13 till typ 19.30. Kom gärna och kolla!
  • Söndag. Workshop me Jennie (så gryyyyyymt kul!!! va jättelänge sen) Har inte dansat jazz på hur länge som helst så de där kan ju bli lite intressant..! haha
Ska bli kul, känns som jag inte dansat så mycket och ordentligt på länge, bara missar ju hela tiden. Massor behövlig inspiration på söndag med hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

SV: :O men gud vilken perfekt pojkvän ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback