Sommar :D

Kass uppdatering av mig igår, men nu är jag tillbaka! :) Ledig i dag, sov ut länge (är fortfarande inte helt återställd och känner mig rätt seg) och har varit på barista och käkat me Sara. Så sjukt najs, va gryyymt varmt ute. Jag hade bara shorts och tshirt och va varm som en ko ändå, så de ska va :D Åt grymt god pasta på barista och bara glodde på folk länge, några gamla goingar gick förbi me, grymt kul att se dom :)

Sen skulle Sara till jobbet och regnet började komma så jag smet in på Gina och råkade köpa en klänning, ett linne och en tshirt, skitsnyggt :D Köpte även ett par stora guldörhängen på glitter innan, jag behöver verkligen nytt min garderob är så tråkig! Såg min gamla spanskalärare Manuela på Gina haha hon prövade nån byxdress, snygg faktiskt :) Vet inte om hon köpte den...

Är nog bara hemma en snabbis för jag hoppas kunna lura me mig Andreas till ikano så jag får shoppa på skopunkten :D och vila och så behvöer vi lite grejs på ikea. Ooooo jag älskar att va ledig och bara göra kul grejer som att shoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback