Spontant utekväll

Spegel spegel igår va skitkul, dom är så duktiga :) Nathalie va asbra som drottning och häxa haha, och Robban som prins! Askul :D Efter de va vi på väg hem, men han inte längre än till domyrkoparken innan vi skulle vända om till Ågatan o ta en öl. Trevligt, händer ju inte allt för ofta nu för tiden känns de som... :P

Bloggkriget is on!
Granberg och pookie började ta en massa kort dom me. :)
















Wigge och Micke





I dag är jag sjuk :( Kände mig krasslig redan igår, men då ve de mest halsen. I natt kändes de verkligen som jag hade feber, låg bara och vred mig, svettades och frös. Har jobbat i dag, de va fan inte lätt, men de gick! Kände mig mycket bättre mot slutet, men jag va nog bara uppe i varv för när jag kom hem efter fyra somnade jag och sov till halv tio när Andreas kom hem. Får se hur bra de går att jobba imorrn, hoppas de inte blir så mycket att göra..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback