Vilken underbar helg!

Nu har de varit tyst ett tag igen men jag har haft så mycket roligt att göra så jag har inte hunnit... Lite va jag gjort.
  Sthlm och Bounce me Sara, Mia och Sofie, grymt kul. Shoppa lite innan och Bounce va så galet bra, helt obeskrivligt :D

Turistbild på Sara xD  Sen va ju jag tvungen att va me på en också haha
       

Vi åt så grymt god mat på ett fik i en galleria :)
 

Sen gick vi till Orionteatern för att kolla på Bounce men vi fick vänta jäääääättelänge på Mia och Sofie som hade mina biljetter. De va inte roligt..   Men sen blev vi jätteglada när dom kom! :D
 

Så sjuuukt kul dag :D Sen kasta Sara och jag oss hem i bilen för de skulle bli party i Lkpg. Kom väl hem runt halv tio, hoppa in i duschen, sen va de bara att börja partyt, blev grymt lyckad kväll me :) Kom hem runt fyra, gick hem när de va ljust haha

I dag sov vi ut jättelänge. Vakna kvart över två, jätteskönt :) Sen åkte vi till Berg och åt glass me Andreas föräldrar. Efter de fortsatte vi matturnén ut till Lambohov och käka grillat hos mamma. Myspys :) Min syster hade varit me pappa i båten hela dagen utan solsalva så hon va röd som ett stoppljus hahaha. Hon gnällde en hel del att de gjorde ont, imorrn blir hon nog inte gullig att tas me så är rätt glad att jag inte bor hemma :P

Nahe, dags att sova, dags att börja jobba imorrn igen ju. Dags för fullt-ös-veckan :P Bäst å va pigg då, så go natt!

p.s. de här blev nog längsta inlägget jag nånsin skrivit hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback