Ännu mer dans!

Som om de inte räckte den här veckan så ska jag nu vicka på kulturskolan imorrn mellan 15 och 17. Ska kasta mig in mot stan och jobbet, men som tur är är det ju helt okej att jag kommer lite sent dit :) Kul ska det bli i alla fall! :D Har aldrig varit där förut.

I dag då... Tänkte gå upp tidigt och morgonmysa me pookie som nu mera har tenta-p och inte har några föreläsningar kvar, han "bara" pluggar som en tok. Men vi va för trötta så de blev lite bråttom som vanligt. Ingen mat hade han heller stackarn så jag gjorde lite pasta och sås till honom. Har jobbat och de har varit lugnt och fint. Hämta listor på kulturskolan och har nu lagat lite jobbinspirerat; kyckling och ananas i curry och kokosmjölk, gott :)

Ska åka tillbaka till jobbet och köra hårt sista passet (vi har bokning på 25 pers..!) innan jag ska kicka igång min första egna kurs på folkuniversitetet vid kvart i nio ikväll. Ska bli grymt kul, hoppas bara jag kommer ihåg hur man leder en dansklass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback