Go morgon!

Hej alla glada! Andreas försökte väcka mig vid sju i morse eftersom jag kände döpanik över allt som ska hinnas me idag igår och fick honom att lova att få upp mig tidigt. Haha i dag så kändes de ju inte lika viktigt då när jag låg så hiiiimla skönt i sängen! Stackarn fick bara en massa sura svar när han till och me va gullig när han försökte väcka mig! Tog mig upp till slut och har nu kommit fram till en liten plan för vad jag ska göra på dom två dansklasserna jag ska vicka för petra på idag. Det är mindre barn så jag tycker det är jättesvårt eftersom dom på kulturskolan går mer efter åldrar än på hur många terminer man dansat så jag vet inte vart jag ska lägga nivån, men tror et blir bra så här :)

Så i dag blir det bara jobb, dans (som i å för sig också är jobb) och sen jobb igen, kommer inte hem förrän vid nio ikväll... Men det är ju bra att jag inte har tråkigt! ;)

Imorrn jobbar jag bara lunch sen är jag helledig eftersom det inte är min kväll på jobbet och jag har ingen dans på kvällen, ska bli riktigt skönt faktiskt :) Ska handla en massa mat på maxi och sen på kvällen ska vi och Mia till pappa och käka mat. Gött att slippa laga mat själv :D

Nahe nu måste jag leta upp vägbeskrivning till Vikingstad och pilla i mig lite mer frukost, en halv tallrik yoghurt räcker ju inte fram till två... Bye!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, lycka till med allt!! Ska du ha vägbeskrivning från Linköping till Vikingstad? :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback