Jag hinner inte riktigt me bloggen...!

Heeej! De va länge sen. Jag har liksom rätt mycket annat för mig nu föt tiden så de här me både facebook och blogga har liksom glömts bort lite på senaste tiden. Jag jobbar 4-6 kvällar och alla 6 luncher på thai, jobbar ofta över, dansar två gånger i veckan sent, har nu kommit på att jag ska leda två danskurser själv så det är grymt mycket planering och koreografering (börjar på måndag!), jag borde koreografera en massa till frallan och jag ska vicka på fyra show/jazz klasser vecka 43 så så fort jag hinner behöver det koreograferas. Så om ni undrar vart jag håller hur, leta i fu's danssalar! ;)

Annars så fyllde jag ju i alla fall år i måndags, Helt über dag, Andreas är bääääst :D Frukost på sängen, handla på systemet (hon i kassan sa till och med grattis :D), god mat, tårta och massa presenter me hela släkten och sen champagne och mys me min älskling. Wunderbar :D

Nästa helg ska jag på kryssning med pappa och Mia. Fick det i present och ska till å me på spa och få massage då :D
Helgen efter det ska jag också iväg och åka så de är mycket nu, but i liiiike it! :D

Kommentarer
Postat av: Lottie

ÅH Grattis i efterskott, jag glömde helt bort!!! Ja, visst var det mysigt att gå på systemet på första dagen ;)



SV: Ja, jag vet inte varför men alltid bara halva kaffekoppen, jag har gjort det nu med, det är typ som att det längst ner inte går att dricka upp, typ pga kaffesump, men jag har neskaffe så det blir ju ingen sump då :s



Men det är något som är, mina kompisar dricker också bara halva.. :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback