Måndagstrött..!

Här ligger jag i soffan och gör inte ett skit. Har jobbat både lunch och kväll, äntligen köpt ett par svarta byxor till jobbet och tyckte jag va smart som tog dom lite slappare eftersom jag ska jobba i dom liksom, men dom blev ju inge bra! Sen dans vid halv nio som va mycket roligare den här veckan och nu har jag kommit hem och ätit och sen bara legat här. Jag borde skriva in lite grejer i kalendern, koreografera en liten enkel 70-talskoreografi eller städa lite, men inte ett skit gör jag! Att de är så jäkla jobbigt att va ledig hela helgerna så man är heltslut sen visste jag inte ;)

(Jo jag har egentligen tagit lite bilder men jag orkar liksom inte ladda upp dom heller...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback