Busy dag...! :)

Hej hopp! Uppe redan strax efter åtta idag (tvingade mig själv genom att inte ha mobilen i sovrummet och inte ställa den så jag liksom måste gå upp när Andreas väcker mig för att säga hejdå, smart va!) för idag blir en lång dag. Ska jobba lunch som vanligt, träffa Mimmi, sen jobba kväll och så har jag blivit lovad att få gå strax efter åtta för sen blir det dans! Kommer att bli grymt kul även fast jag fortfarande är liiiite lätt rädd för hur ont jag kommer ha imorrn... I alla fall så måste jag alltså ha me mig en liten väska me alla mina grejer tills jag ska träffa Mimmi oh en stor väska me danskläder, skor och sånt. Många grejer att inte glömme helt enkelt och eftersom jag är senil tyckte jag de kunde va smart me rätt mycket tid! Fast sen va de ju mycket roligare att sitta här som vanligt... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback