Freeeedag!

Häääj! Idag är det fredag. Lunchen tog nästan död på mig. Förutom att de va mycket folk så ska jag lägga schema för nästa vecka och skriva lappar åt dom samtidigt och så ringer telefonen hela tiden och jävlar va jag har övat min simultanförmåga idag! Nu är det i alla fall äntligen över, jag jobbar me walissa ikväll så det ska förhoppningsvis inte ta död på mig ;)

Jag ska börja dansa house/locking! På tisdag drar det i gång, så jäkla kul ska de bli! Jag är totalt kass på båda stilarna, men jag ska faan försöka i alla fall! :D

(förresten matproblemet igår fick en fiiiinfin lösning. Jag gjorde inte ett skit innan jag gick i går men sen vid åtta så lagade pookie jättegoda enchilladas :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback