Seeeeeg

Hej hopp! Hemma på min minipaus från jobbet igen.. Usch usch för fredag. Va inte så farligt som de kan va på lunchen i alla fall, men kvällen lär ju bli ungefär som vanligt! Inte så farligt me folk som äter där kanske, men massor take away! Och jag som är så seeeeg!

I går mådde jag inte bra alls.. Mådde lite småilla hela dagen men sen vid två blev de riktigt illa, småskakis och spydde en gång. När jag skulle gå hem vid tre kund ejag helt plötsligt inte andas. Och ingen medicin hade jag på jobbet heller så jag bytte om, tog cykeln och försökte gå hem i lugnt tempo så jag inte skulle få krupp. Höll på att hosta lungorna ur mig flera gånger på vägen hem, så folk trodde väl jag hade lungsot eller nåt haha xD Kom hem, tog astmamedicin och en allergitablett och gick och la mig. Vaknade tio över fem (jaaa, liiiite för sent...!) Känd emig fortfarande svag och skakis. Ringde och kollade läget på jobbet. Behövde inte stressa men tog mig dit till slut. Blev bättre under kvällen i alla fall, men väldigt läskigt att inte kunna andas så där! Svårt att andas har jag ju haft förut men de där va nog de värsta jag har varit me om...

Ikväll ska jag va hemma och ta de luuuugnt! Kanske hyra en film och köpa lite godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback