Söndag

I dag har jag besökt en danssal för första gången på läääääänge!! Mia fråga om jag ville va me och koreografera i deras vinterfralla och klart jag vill de! Så vi skulle försöka få till lite idag. Jag va nyvaken, fnissig och hur oseriös som helst, men lite grann blev ju gjort iaf! Så tagga tagga dansuppvisning 17 november(?)!!

Sen ringde jag och bjöd in oss hos farmor på kvällsmat. Pappa va i västervik så han va inte me, men mia, jag och Andreas åkte ut och vi fick jäääättegod mat, fläskfile, potatis och god sås och så glass till efterrätt :D finfint :D

Imorrn blir de att jobba igen men jag är ledig på kvällen! :D Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men gött å va lite ledig :D Kommer bara kännas långt tills nästa gång tror jag... :/ Men men! Nu ska jag väl försöka hitta nåt kasst på tv att kolla på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback